6.1.08

Μας κυβερνούν «Πολιτικά Αναλφάβητοι;».
Κρίσεις ηλιθιότητας

--------------------------------------
Πολιτική σημαίνει παρέμβαση για αλλαγή. Και μάλιστα «επ’ αγαθώ». Αν η πολιτική παρέμβαση δεν αποβλέπει και δεν επιτυγχάνει το καλύτερο, τότε δεν είναι «Πολιτική».Είναι «ό,τι αν είποι τις». Είναι οτιδήποτε χαρακτηρισμό ή όνομα μπορεί να δώσει κάποιος.
Ένα δεύτερο θέμα, πέραν του πώς, είναι το πού ασκείται η πολιτική. Στο Κέντρο ή στην Περιφέρεια; Στην Αθήνα ή στην Αρκαδία; Επίσης και η διαχρονία της πολιτικής.
Πού βρίσκονται οι άνθρωποι του 1990 το σωτήριον έτος 2006:
Ένα «κοπανάκι» Καθηγητών (για να μιλάμε και με Τεγεατικούς όρους) κατάγγειλε μια διδασκαλία Νέων Ελληνικών που έγινε στο 2ο Λύκειο Τριπόλεως.. Κανένας από αυτούς δεν ήταν νεοελληνιστής. Λογικά κρίνεις ή κατακρίνεις όταν είσαι καλύτερος ή έχεις τουλάχιστον μια σχέση ισότητας. Αυτοί αποτελούσαν μια πλεξούδα σκόρδα με το μεγαλειώδη τίτλο «ΔΑΚΕ Καθηγητών Αρκαδίας».

«A PRIORI», λοιπόν, προκαταβολικά δεν είχαν τα επιστημονικά τεκμήρια της επάρκειας. Εγώ σαν φιλόλογος και νεοελληνιστής (και όχι μόνο) έχοντας την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου θα έπρεπε να έχω έναν τομέα αναμφισβήτητης υπεροχής (ώστε να γίνομαι αποδεκτός) και σε άλλους απλώς επαρκής.
Αυτοί που με «κοπανάκιασαν» με την καταγγελία τους σε τι ξεχώριζαν και πού ήσαν επαρκείς ώστε να αποκτήσουν το δικαίωμα καταγγελίας και απόρριψης μιας διδασκαλίας. Στη Φυσική, στα Μαθηματικά, στους Η/Υ είμαι ένας λειτουργικά αναλφάβητος. Δε διεκδικώ τίτλο επιστήμονα. Αυτοί που κοπάνησαν την καταγγελία ήταν όλοι τους λειτουργικά αναλφάβητοι σχετικά με το αντικείμενο και το πρόσωπο που έκριναν.
Προσωπικά δεν είχα καμία δυνατότητα αντίδρασης. Εφ’ όσον οι άνθρωποι «ουκ οίδασι τι ποιούσι», που λέει και το «Κατά Ιούδαν Ευαγγέλιον». Να πω το αυτονόητο; Αυτοαποκαλούνταν Η «Συντονιστική» Επιτροπή ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ. Αυτοί δηλαδή έδιναν τον «ΤΟΝΟ» στη Μεγάλη Ορχήστρα των Καθηγητών Αρκαδίας».
Μέλεγος Σωτήριος, Προϊστάμενος Φυσ. Αγωγής Αρκαδίας
Κοκόρης Ιωάννης, Φιλόλογος, Δ/ντής 2ου Λυκείου Τριπόλεως.
Καλαμούτσος Γεώργιος, Φυσικός, Δ/ντής Λυκείου Τεγέας.
Πλιώτας Γεώργιος, Μαθηματικός, 2ου Λυκείου Τριπόλεως.
ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, Μαθηματικός,2ου Λυκείου Τριπόλεως( Διευθυντής Β΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης).
ΣΕΛΙΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Φυσικός ΤΕΛ Τριπόλεως ( Προϊστάμενος Γραφείου Τεχνικής Εκπαίδευσης).
Τόγκας Ιωάννης, Τεχνολόγος, ΤΕΣ Τριπόλεως.
ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Γυμναστής, 2ου Γυμνασίου Τριπόλεως.(Προϊστάμενος Γραφείου Φυσικής Αγωγής)
ΚΟΥΡΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Γυμναστής, 2ου Γυμνασίου Τριπόλεως.(Προϊστάμενος Γραφείου Β΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης Μεγαλόπολης).
Μιχάλης Ιωάννης, Γυμναστής, 3ου Γυμνασίου Τριπόλεως.


Ή κρίσεις (Ν. Δ.) «Νέας Διαλογής»!
----------------------
Δεν μπόρεσα να καταλάβω
Το μέγεθος της ηλιθιότητας.

Ώσπου ανακάλυψα το μέτρο.

Τον είχαν ψηφίσει
Δεκαπέντε χιλιάδες ηλίθιοι καθηγητές.

Και εγώ, ανόητος!
Που νόμιζα πως ήταν μονάχος του!

«Ρύπανση» 1990
(Και Εθνική Αντίσταση)
* * * * *
ΟΧΙ !
Στους Δρόσους
και τη δροσιά!

Βροχή χρειάζεται
Να ξεβρομίσει ο Τόπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: