8.1.08

Αντιπαιδαγωγική αντίληψη

Την Πέμπτη, 26 Απριλίου, παρακολουθούν το μάθημα μόνο 5 μαθητές. Την επομένη το πρωί τριάντα νυσταγμένοι μαθητές του 2ου Λυκείου μαζεύονται για μια παράσταση διδασκαλίας. Και είναι αλήθεια πως έπαιξαν θαυμάσια το ρόλο τους. Η διδασκαλία τέλειωσε με απόλυτη επιτυχία.
Ο Σύμβουλος, που έπαιξε το ρόλο του καθηγητή, είναι σύμβουλος και συνεργάτης του Νομάρχη. Και ο μόνος αρμόδιος να περιγράψει και αναπαραστήσει μια διδασκαλία. Δεν ήταν αρκετός για να ενημερώσει τον κ. Νομάρχη; Έπρεπε να μετακληθεί ειδικός εκ Καβάλας; Και για διοικητική εξέταση;
Μήπως στην εποχή του FAX αρχίζει να διοικείται η επιστήμη και να τιμωρείται η παιδαγωγική; Δηλαδή προσπαθεί η Διοίκηση να μεταφέρει στην εκπαίδευση και στο σχολείο τη δική της παθολογία;
Τι να απαντήσουμε στους έξαλλους γονείς, που μας παίρνουν τηλέφωνο. Πως διαμορφώνεται μια νέα αντιπαιδαγωγική αντίληψη; Η παθολογία του FAX! Δε μας έφτανε όλη η κοινή αθλιότητα της εκπαίδευσης. Έπρεπε να την κάνουμε και υψηλής τεχνολογίας;
(Κ. Ν. Τρίτη, 12 Ιουνίου 1990)

Δεν υπάρχουν σχόλια: